Sunt atâtea lucruri de făcut

De ceva timp mă tot gândesc să îmi cumpăr o tabletă. Așa că m-am întrebat ce aș face cu ea. Bineînțeles că aș folosi-o la blog și pentru mail, dar asta nu e suficient. Aș instala pe ea fiecare program care îmi va părea interesant, doar pentru a vedea ce face. Aș testa-o să văd cât duce bateria, difuzoarele. Și aș mai face poze cu ea atunci când bateria telefonului e moartă. Evident că aș moda totul la ea, dar cel mai probabil după ce iese din garanție 🙂 . Cam asta aș face eu cu Samsung Galaxy Tab 4. De fapt, poți face cam orice cu ea, limita este doar imaginația ta.

2 gânduri despre &8222;Sunt atâtea lucruri de făcut&8221;

Comentezi? Te provoc!

