Apa e bună!

Întotdeauna am susținut consumul de lichide și pe cei care promovează acest obicei sănătos. Eu am simțit de prea multe ori pe propriul corp cât de importantă este apa pentru organism. N-aș fi vrut să îmi amintesc de episodul pe care îl voi povesti, însă particip la un concurs organizat de La Fântână și e posibil ca unii dintre voi să nu știe, totuși, acestă povestioară.
Nu cred că o să-mi ia mult timp să povestesc, așa că fiți atenți! După cum ați tot citit pe acest blog, până acum am avut niște slujbe deloc frumoase, care mi-au ruinat sănătatea la scurt timp după angajare. Slujbe cu program foarte îndelungat și deloc ușoare. Nu știu voi, însă eu la un program de cel puțin 12 ore, spre sfârșit se revarsă în și din corp o foarte mare oboseală, indiferent de cât am avut de lucru în acea zi. Iar când simțeam că începe, mă duceam imediat la o sursă de apă, să mă hidratez. Nu era cea mai potabilă apă din lume, cred că nici măcar din țară, cu aromă de clor și tot felul de reziduuri, însă era tot ce aveam și elixirul fără de care simțeam că nu pot ajunge acasă.
Chiar la ultimul loc de muncă, în ultima zi, am avut o durere musculară atât de groaznică încât mi-aș fi dorit ca cineva să mă suspende în aer cu ceva telekinezie. Însă am luat o porție sănătoasă de apă și m-am concentrat pe cu totul altceva până am ajuns în oraș (fabrica se afla la marginea acestuia). Aici, pentru că durerea revenise, am mai luat o pauză de hidratare înainte să mă chinui să ajung acasă și să mă forțez să adorm.
De fapt, uitați ce am spus la început! Oare chiar există oameni care să nu bea apă, nici măcar când le e sete? Eu nu cred. Beți apă! Apa e bună!

Un gând despre &8222;Apa e bună!&8221;

Comentezi? Te provoc!

