S-a pierdut un buletin

Și eu alerg după identitate, nu-i vorba de acte, frate
Multiple personalități, dar sunt toate sugrumate; poate
Nu știu cine sunt sau nu exist în realitate. Haide
Să ne regăsim în cele mai frumoase fapte!
Că stăm prea puțin pe-aici, într-o lume de pitici
Nu-i Albă ca Zăpadă să ne trimită la servici;
Ce zici? Până și vorbele ne sunt furate
Hoția e singurul lucru care ne dă identitate.
Dar nu asta am vrut să spun, că noi nu mergem pe-acest drum
Avem mentalitatea-nvechită, uite-o cum scoate fum.
Cum poți să mergi fără să-ntrebi o dată „cum”?
Bunătatea-i așa mică, nu se vede nici cu zoom.
Pun palmele la ochi, închid; mă teleportez în vid.
Dacă nu cu corpul, măcar cu mintea și tot voi trece de zid
Că-mi adun toate vocile ce mă ghidează pe drumul bun și corect
De azi înainte dau totul din mine ca totul să fie perfect.

Un gând despre &8222;S-a pierdut un buletin&8221;

Comentezi? Te provoc!

