te adun

te adun de
nicăieri de prin
parcuri și din
timp din mine
și din nimic
cu care sunt sinonim

te adun de
prin atacuri de
cord și din spațiul
ipotetic în care
îmbătrânim împreună
și din stele și

din lună te
adun aici te
pun unde tâmpla-mi
te îngână te-adun
din vise și

îți pun inima
bâtând în mână
te-adun din
ieri să facem azi
cu coastele deschise
și triste mă

împrăștii eu spre
tine cu speranța-n
adormire două palme
dă-mi să simt
că adunarea face
bine când eu cu

tine brațele împreunăm

Comentezi? Te provoc!

