E târziu

E târziu acum camera-i plină de fum
Te adun de unde nu mai am cum
Să îți spun niște cuvinte pe care doresc de mult
Apoi tu să îmi vorbești și eu doar să ascult

E târziu da sfârșit de săptămână
Mă prinde iar cu tastatura-n mână
Mă prinde iar dorul ce zace beat în mine
Așteaptă veste de la tine care nu mai vine

E târziu da și mâine-s ocupat
Dar tot îți mai scriu versuri pe scaun și în pat
Îți scriu și din picioare și de pe malul apei
Aștept să îmi ceri numărul și să-mi dai apel

E târziu acum și ar trebui să dorm
Dar inspirația vine cum iese fumul pe horn
Inima îmi țipă de ce i-am luat claxon
Cred că nu mai intru-n cameră te aștept pe hol

E târziu și ideile mă ard precum scânteile
Dar mă și luminează când nu mai văd aleile
De dorul tău care m-a legat la ochi
În loc să scadă tot crește acest foc

Și e târziu da’ tot scriu să păstrez viu
Ceva ce n-a avut viață dar m-a lăsat pustiu
Pe toate băncile din parc unde încă n-am stat
Dar frânturi din minte pe ele am lăsat

E târziu ideile tot vor să mai curgă
Mâine trezit devreme chiar dacă nu-i de muncă
Mâine voi fi din nou gata să-ți așez
În cale-aste cuvinte pe care nu le inventez

Te rog să mă crezi închide ochii și vezi
Că toți pașii mei au început să fie reci
Deschid inima și scriu pixul e nebun
Și e târziu dar vreau să îți spun…

Comentezi? Te provoc!

