întuneric și tu

Update:
De fapt m-aș duce
Acolo unde un zâmbet nou
Și dulce îmi seduce singurătatea îmi
Umple noaptea îmi deschide
Realitatea

Unde uneori cafeaua
Și țigara se consumă
În doi pe proiecte
Noi unde orice privire
Aruncată are șansa de a
Fi recepționată

Acolo unde înainte de
Unire și după
Izvor calc pe bătăi
De inimă în urma
Pașilor ei

______
N-aș mai veni
Aici dacă n-ar fi
Numele tău scris pe
Pereții murdăriți de strigăte cu
Lacrimile am ruginit
Timpul aici e
Prea întuneric și tu
Îmi închizi ochii

N-aș mai veni aici de
Fapt niciunde oricum te
Văd peste tot mă
Taie secunde în întuneric
Și tu le dai indicații și
Amănunte

N-aș mai pleca de
Aici nu exist nicăieri
Am incertitudinea pe
Frunte rupte coaste de
Munte sub tălpi am
Întuneric și tu faci

Eternitatea să se surpe

wp_20161029_13_59_59_pro

Un gând despre &8222;întuneric și tu&8221;

Comentezi? Te provoc!

