scriu la infinit

totul e atât de poetic în jur
și-aș vrea să fii și tu aici îți jur
chiar dacă plouă în mijloc de primăvară
noi să ne zâmbim cum am făcut-o prima oară

chiar dacă e frig să ținem poezie-n haine
să ne încălzim cu rime după fiecare ploaie
să alergăm pe cerul imaginațiilor noastre
unde este imposibil să existe dezastre

să scriem în parcuri prin baruri sub stele
închidem inimi în zaruri dar ele
au propriul lor joc nu pot să-i pun stop
deloc suflet n-am că ți l-am dat breloc

pe loc stau de dor ard ca pe foc
când te sărut simt că în sfârșit am noroc
și aș putea să-ți scriu până la infinit
dar mai lasă-mă-n brațele tale un pic

Un gând despre &8222;scriu la infinit&8221;

Comentezi? Te provoc!

